Temperaturen stiger…. 

Det blev en promenad idag, trots att jag sagt att jag skulle ta en vilodag. Men när solen skiner och våren kommer med stormsteg så kan man bara inte sitta inne. 

Det blev den ”vanliga” rundan på strax under milen och när man kom hem så blev det en espresso på altanen i solen 😃

Och min hund Yambo tittar alltid kompisar på vägen, en rottis tik och denna sötnosen bakom staketet.

Efter en smaskig middag med ryggbiff, hemslagen bea och sallad med fetaost så kan man koppla av i soffan med gott samvete 😊

Tyvärr så känns allt inte lika bra nu! Tyckte väl att jag kände mig lite varm och febrig i kroppen och mycket riktigt 38,5° i feber 😡

Kanske har jag tränat och rört på mig lite för mycket, det har ju blivit 9 olika pass dom senaste 7 dagarna. Allt från spinning och långa härliga promenader. Antingen har jag haft något på gång i kroppen eller så har jag tränat för mycket, någon annan som varit med om att kroppen försvarar sig med feber? Hoppas bara det går över fort för detta vart inte kul!! 😡

7 thoughts on “Temperaturen stiger…. 

  1. Du kan ju ha influensan med. Den beter sig konstigt den. Men har du feber så bör du ju inte gå under milen vännen. Ta det lugnt nu och låt kroppen VILA. Drick mycket vätska, läs en bok, se en film, sov…Krya på dig!

Kommentera

