Äta bättre mat

Har den senaste tiden tagit min kost ett steg till mot ett bättre matintag. Känner mig redan mycket piggare i huvudet och magen känns lugnare. Har väl alltid försökt äta en bra kost, men med detta hoppas jag även sänka mitt lite höga kolesterol!

Igår hittade jag äntligen tillbaka till gymmet och körde två pass på spinningcykeln. Först 30min intervall 30-20-10 och sedan ett cykel-puls pass på 60min, kan säga att jag kunde vrida ur kläderna efter det, men attans vad gott det var efteråt! 😃

Nedan tre bilder som visar hur en lunch och middag kan se ut en vanlig dag…



One thought on “Äta bättre mat

Kommentera

