Det börjar dra ihop sig…

Fick med posten årets T-shirt och insåg att nu är det inte långt kvar…

20140422-124036.jpg

One thought on “Det börjar dra ihop sig…

  1. Hörde av din fru att du blivit sjuk och inte kunde genomföra T.V. Så synd! 😦 Jag och Per tänkte försöka oss på det men det var försent för anmälan. Kanske bäst det med tanke på att när jag kollade in hindren fattade jag att jag ändå skulle få springa ”runt” de flesta. Haha!
    Istället körde vi ”High adventure” i Partille. Det kan jag verkligen rekommendera! 🙂

Kommentera

