Vilodag ett måste

Idag har jag tagit mig en rejäl vilodag, kändes faktiskt behövligt efter väldigt mycket tränande det sista.

Ett litet firande väntade idag och man ville göra sig lite extra fin, men tyvärr så ”slant” jag med rakhyveln så allt skägg bara försvann… 😞

IMG_5502

Då man haft ett litet längre skäggstubb i väldigt många år så kändes det väldigt naket att vara renrakad som en barnrumpa, kanske jag ser några år yngre ut….! 😉

En härlig söndagsmiddag blev det, valde fisken till varmrätt då jag älskar fisk. Desserten bestod av ett kopiöst stort bord med mängder av härliga desserter. Här var det jobbigt att ta hänsyn till kalorierna.

20131103-184231.jpg

20131103-184248.jpg

20131103-184304.jpg

20131103-184330.jpg

Efter en fin dag med kanske lite högt kaloriintag så blir det tidig nattning så man orkar med en ny härlig vecka!

Vad som står på schemat är löpning, spinning med härliga gänget på SATS och träning på ACTIC!

Må väl alla träningsnarkomaner! 😉

8 thoughts on “Vilodag ett måste

  1. Bra att du unnar dig vilodagar emellanåt. EN vilodag i veckan är bara sunt. Musklerna behöver det för att återhämta sig och bygg upp, annars så tränar man bara sönder sig och det gör ingen nytta. Härligt kämpat!

Kommentera

