Dagen i bilder….

Efter att ”stormen” Simone dragit fram som en skördetröska så visste man ju inte om man vågade ge sig ut i spåret såhär dagen efter….

Men det skall mycket till för att jag skall ställa in mina härliga morgonturer i spåret!

20131029-230549.jpg

Efter att sprungit en sträcka så hittade jag tydliga spår efter stormen.

20131029-230727.jpg

En hel del löv hade blåst av från träden och en och annan gren blockerade nästan motions-slingan.

20131029-230954.jpg

Jag tog mig runt i spåret och kände mig nöjd med dagens insats på morgonen. Nu väntade en härlig arbetsdag för att senare på kvällen genomföra mitt spinning-pass på SATS!

20131029-231442.jpg

Återigen ett härligt spinningpass med grym instruktör som pressar oss rätt hårt. Det var nästan fullsatt ikväll så det var varmt och svettigt, tyvärr så missade jag att ta med min handduk till passet så tröjan kunde jag typ vrida ur efteråt!

20131029-231909.jpg

Hoppas ni kan ta lite ironi? Det blev ju ingen större storm som drabbade Göteborg denna gång som tur var, men det är ju ändå bra att vara förberedd!!

Här kommer en bild från morgonen idag då en väldans hagelskur slog till hårt mot Göteborg! Bilden är tagen från ett fönster på min arbetsplats.

20131029-232411.jpg

Ha en fin kväll alla, imorgon väntar en ledig dag. Då från jobbet men inte från träningen…! 😉

One thought on “Dagen i bilder….

Kommentera

