Höstrusk & seg i kroppen

Vädret var ju inte det bästa idag så det fick bli inomhusträning, väldans vad höstrusket slog till…

Idag var det riktigt segt att träna på gymmet, kände att kroppen inte riktigt var med. Började med 45 minuter på cykel som uppvärmning, men redan där kände jag mig lite kraftlös. Väl vid maskinerna så gick det rätt okay, benpressen som är min favorit gick extra bra tyckte jag.

Nu blir det lite söndags slappande i soffan med en bra film, men jag kommer säkert somna… 😉

Ha en fortsatt fin söndag alla!

20131027-143803.jpg

20131027-143820.jpg

20131027-143845.jpg

2 thoughts on “Höstrusk & seg i kroppen

  1. Vädret är inte det roligaste just nu. Så skönt attan kan träna inne tycker jag också. Körde pump i förmiddags tycker om att starta dagen med träning 💪
    Ha en bra kväll
    Kram Eva

Kommentera

