Att inte ge upp

Klart att det inte är lika kul varje morgon att ge sig ut i spåret för att springa! Speciellt inte nu när hösten med dess blåsiga, regniga rusk. Men det gäller att bita ihop och inte ge upp, för har man hoppat över träning en morgon så har man snart hoppat över två och sedan har man slutat träna…!

20131022-093700.jpg

Tur är väl att man har valmöjlighet på sträcka, man behöver inte ta den långa varje gång. Även den lilla rundan är träning!

20131022-093922.jpg

Ikväll blir det ett spinning puls-pass på SATS, längtar redan! 🙂

20131022-094125.jpg

20131022-094220.jpg

2 thoughts on “Att inte ge upp

  1. Bra inställning! Jag önskar att jag hade den. Till våren (om ej förr), ska jag jobba på den inställningen. Dock så har jag målet att det blir EN träning i veckan och massa promenader just nu. Det gäller att träningen inte blir en stress i min vardag för då ger den ingenting för mig. Men tre gånger i veckan bör jag kunna få tid vartefter.

Kommentera

