GoPro Hero 3 Black

Jag har en hel del bra cykelkompisar när jag är ute på vägarna eller i skogen på någon av mina cyklar, men en ”kompis” som får hänga med ibland är min GoPro Hero 3 Black.

En helt fantastisk liten krabat som tar grymt snygga bilder och filmar i 4k upplösning om man så vill. Har tagit många fina bilder och filmat många fina klipp från mina turer!

Just nu sitter jag och klipper ihop en film från augusti när jag cyklade CykelVasan mellan Sälen och Mora, hoppas såklart att jag kan visa det färdiga resultatet här senare i bloggen!

 

995134_10151581136984912_1604377110_nSkärmavbild 2013-10-15 kl. 20.39.18

One thought on “GoPro Hero 3 Black

Kommentera

