-3,9 Kilo…

Tre veckor har nu gått sedan jag tog tag i ganska så mycket gällande mitt leverne! Vågen denna morgon visade en viktminskning på 3,9 kilo på tre veckor och det är jag mycket nöjd med. Men det har ju varit en ganska så stor omställning speciellt vad gäller kosten och träningen visar ju att den ger resultat och det sporrar ju en att givetvis fortsätta i samma stil som jag gjort tills nu. Gymmet 5 dagar i veckan med blandad träning motion/styrka!

Det är ju också kul när ens omgivning kommenterar att har inte du blivit lite smalare. Svärmor tyckte jag varit duktig sista tiden och uppmuntrade mig med en ny träningsväska, man tackar så mycket den blev toppen! 🙂

Skärmavbild 2013-01-27 kl. 20.10.30

Kommentera

