Powerwalk!

Idag fick det bli en powerwalk på 8km då jag tyckte det var lite för kallt för att cykla, termometern visade -8 när jag begav mig iväg vid 10 tiden! 1 1/2 timma var jag ute och kände mig riktigt nöjd när jag var tillbaka hemma igen.

IMG_2984

Isen hade frusigt på Lake Aspen så det blev en liten avstickare även ute på den!

IMG_2986

När man varit så duktig så måste man ju fylla på med ny energi, sagt och gjort så begav man sig till den lokala restaurangen för en riktigt smarrig brunch. Den var inspirerad av det Libanesiska köket, det var väldigt orientaliskt och gott!!! 🙂

IMG_2995

Kommentera

