Vinter-kit!

Idag var det nog den kallaste dagen med -12 grader på morgonen. När jag begav mig ut på min motionsrunda så var det väl lite mildare, men jag insåg att jag behövde ett ”vinter-kit” för att hålla värmen lite bättre.

Hittade ett par trevliga byxor från märket CRAFT på Inter Sport, trevlig överdragsbyxa som jag även kan ha när jag är ute och cyklar. Mössa och vantar fick det bli också, då det är viktigt att inte släppa ut värmen man har i kroppen genom huvudet.

Ett plus med vantarna som var av märket SOC från Stadium var att dom även fungerade att använda på min iPhone! 😉

20130119-204123.jpg

Kommentera

