Gymmet is da shit!

Snart är första träningsveckan snart till ända och jag tycker mig redan se resultat. Om inte annat så mår man så mycket bättre och känner sig klarare i huvudet! Har varit på gymmet måndag till fredag denna veckan och eventuellt blir det ett pass även på söndag…!

IMG_2867

Att man sedan kan kolla lite på TV medans man tränar gör ju allt lite lättare… 😉

IMG_2875-1

Mina kostvanor har jag också lagt om helt och hållet! Jag har helt plockat bort allt socker, pasta, ris och potatis. Oftast blir det en fräsch sallad till lunchen och efter träningen på kvällen blir det kött eller fisk med riktigt mycket sallad till och någon god sås så man får i sig fettet. Alcohol så som öl och vin är helt utbytt mot något så gott som helt vanligt vatten! 😉

IMG_2876

Jag kommer att försöka köra på detta konceptet stenhårt nu under januari månad för att få ett snabbt resultat. Givetvis så kommer jag att försöka varva träningen på gymmet med lite simning och om vädret tillåter så blir det en och annan tur på MTB`n såklart! 😉

Kommentera

